marți, 23 aprilie 2013

Vedetele au sarbatorit alaturi de Tiffany&Co lansarea unei noi colectii


Casa de bijuterii Tiffany&Co a sarbatorit, zilele trecute, lansarea unei noi editii a faimoasei Blue Book si a unei colectii de accesorii recent expuse in magazine. Vedetele nu au lipsit de la evenimentul care a avut loc la Rockefeller Center din New York. 

Prezentata publicului pentru prima oara in 1845, Blue Book reprezinta o publicatie anuala care cuprinde cele mai noi si mai spectaculoase bijuterii marca Tiffany&Co. Editia din acest an a Blue Book include o serie de creatii care au ca punct de inspiratie designul Art Deco, epoca jazzului si romanticii ani ’20. Sarah Jessica Parker, Kate Hudson, Gwyneth Paltrow, Jessica Biel si Michelle Williams au fost doar cateva dintre starurile care au luat parte la eveniment. 






sâmbătă, 20 aprilie 2013

Un diamant foarte rar, descoperit in Africa de Sud


Un diamant albastru foarte rar, estimat la 10 milioane de dolari, a fost descoperit intr-o mină din Africa de Sud.

Diamantul de 25,5 carate a fost descoperit de angajatii companiei Petra Diamonds in celebra mina Cullinan din Africa de Sud, informeaza bbc.co.uk.
Potrivit expertilor in domeniu, aceasta piatra valoreaza cel putin 10 milioane de dolari si ar putea aduce companiei Petra Diamonds profituriextraordinare.
Diamante asemanatoare, descoperite recent in mina Cullinan, au fost vandute cu preturi foarte mari, iar compania Petra Diamonds, care opereaza si in Botswana si in Tanzania, se asteapta ca acest diamant albastru sa starneasca interesul colectionarilor.

Un diamant roz, vândut cu aproape 40 de milioane de dolari


Un diamant roz de 34,64 carate a fost vandut la o licitatie organizata marti, la New York, cu aproape 40 de milioane de dolari, stabilind un nou record de pret pentru casa Christie's.

Supranumit "diamantul printesa", nestemata este "unul dintre cele mai mari si mai frumoase diamante roz din lume", a declarat directorul departamentului de bijuterii al casei Christie's, François Curiel, citat de mediafax.ro.
Un cumparator anonim care a licitat prin telefon a platit 39.323.750 de dolari pentru aceasta nestemata care provine din fostele mine de diamant din sudul Indiei.
Diamantul a apartinut in trecut familiei regale Hyderabad si, din 1960, apartinea sucursalei londoneze a companiei Van Cleef & Arpels. Aceasta firma specializata in bijuterii de lux a cumparat diamantul cu 46.000 de lire sterline - echivalentul a 1,3 milioane de dolari in zilele noastre -, realizand astfel in urma tranzactiei de marti un profit urias.

marți, 16 aprilie 2013

Beyonce, imaginea campaniei de vara H&M. Ce accesorii poarta vedeta in pictorial




O serie de fotografii, care o infatiseaza pe Beyonce purtand diferite modele de costume de baie au fost date publicitatii, de curand, dupa ce cantareata a devenit imaginea campaniei de vara a brandului H&M. 

Artista, in varsta de 31 de ani, isi expune corpul cu forma de clepsidra in cadrul unui pictorial realizat in scopul promovarii noilor costume de baie H&M, ce vor putea fi gasite in magazinele in intreaga lume, in scurta vreme. In fotografii, cantareata pune in valoare costumele de baie cu ajutorul unor accesorii spectaculoase – cercei mari, seturi de bratari aurii sau podoabe pentru par in forma de flori.


“Mereu mi-a placut  faptul ca H&M se concentreaza pe moda accesibila si distractiva. Si mi-a placut conceptul pe care am stabilit sa-l exploram, al emotiilor feminine reprezentate de cele patru elemente – foc, apa, pamant si vant. A fost o sedinta foto minunata, realizata pe o insula tropicala. M-am simtit mai degraba ca si cum as fi filmat un videoclip, si nu ca si cum as fi pozat pentru o reclama”, a declarat Beyonce. 


Noile piese H&M vor fi disponibile publicului larg incepand din luna mai. 

Foto: Daily Mail

luni, 15 aprilie 2013

Designerul Anca Radulescu revine la AUTOR cu o noua colectie, Static.Dinamic




Anca Radulescu se pregateste sa participe din nou la AUTOR, cel mai asteptat eveniment al primaverii dedicat designului de bijuterie contemporana. La cea de-a noua editie a targului, care va avea loc in zilele de 20 si 21 aprilie, la Sala Dalles din Capitala, designerul Prochaine isi va prezenta cea mai proaspata colectie, Static.Dinamic.


Noua colectie Prochaine cuprinde o bratara, inele si cercei, realizate din argint si pietre semipretioase si inspirate din structuri geometrice, pe care designerul le-a reinterpretat intr-o abordare ludica, imaginativa. Unghiurile ascutite si inflexibilitatea figurilor de baza au fost imblanzite de structuri mobile, confectionate din zale impletite, si de pietre precum smarald, rubin sau citrin, sugerand ideea de libertate de miscare si expresie. „Lucrez la aceasta colectie de anul trecut, de cand am desenat pe hartie un anumit model de bratara care-mi doream sa se concretizeze. Mi-am dat seama ca ar arata extraordinar lucrata in argint, iar de aici s-au nascut si celelalte piese; ele merg in aceeasi linie creativa, a figurilor geometrice reinterpretate in maniera proprie, cu o nota jucausa pe care le-o confera structurile mobile din zale”, explica Anca Radulescu, designerul Prochaine.

 
Designeri straini, in premiera la AUTOR

Ajuns la cea de-a IX-a editie, cel mai important targ de bijuterie de AUTOR din Romania va surprinde inca o data publicul cu noile colectii realizate de designerii romani din sfera contemporan-experimentala si va promova tinere talente ce vor fi prezente in premiera la acest eveniment.
„De-a lungul celor cinci ani de existenta, atat AUTOR, cat si designerii recurenti, au inteles cu fiecare editie ca bijuteria de autor este un domeniu de descoperire si inovatie permanenta, o lume in care conceptele si ideile pot fi constant chestionate si contextualizate. Cu fiecare editie noua, ne dorim un dialog implicit cu vizitatorii si cumparatorii nostri, o intalnire asteptata de fiecare parte cu emotie si curiozitate. Pentru ca am simtit ca este momentul potrivit, aceasta editie devine una europeana prin prezenta unor designeri straini de bijuterie contemporana la AUTOR. Un nou pas pentru noi, firesc si necesar in evolutia unui eveniment care isi respecta un public devenit deja fidel”, declara Dan Piersinaru, fondatorul platformei AUTOR Bijuterie Contemporana.


Sectiune speciala, dedicata designului de obiect

Inaugurata anul trecut, din dorinta de a sustine designul romanesc de produs, AUTOR va continua si la aceasta editie sa dedice o sectiune speciala creatorilor pasionati de designul de obiect. „Desi nu ne-am gandit sa permanentizam o sectiune de design de obiect, succesul inregistrat la editia trecuta ne-a facut sa continuam si de data aceasta prezentarea unei selectii de design de obiect la etajul 1 al Salii Dalles. Dorinta noastra cea mai putenica este sa formam punti intre cele doua directii de design - bijuterie si produs - pentru a gasi numitori comuni. Ca exercitiu de imaginatie, ne putem gandi ca bijuteriile pot fi expuse cu succes pe display-uri gandite de designerii de produs. Un join venture necesar la care ne dorim sa contribuim activ”, declara Dan Piersinaru, organizatorul evenimentului.
Vizualul pentru aceasta editie a fost realizat cu sustinerea Beauty District: Alexandru Abagiu (make –up) si Sorin Stratulat (hair styling).


Targul AUTOR este un eveniment bianual, cu o editie de primavara si una de toamna. Cea mai recenta editie a avut loc pe 3 si 4 noiembrie 2012 si a inregistrat un numar record de peste 3.000 de vizitatori. Targul va fi deschis publicului intre orele 11.00 si 20.00. Pretul unui bilet de intrare va fi de 10 lei.


Consultati si site-ul nostru, www.prochaine.ro si abonati-va la pagina noastra de Facebook, pentru a fi la curent cu toate noutatile Prochaine si cu activitatea designerului Anca Radulescu!

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Marion Cotillard promoveaza noua colectie de genti Lady Dior




Este imaginea Lady Dior din 2008, fiind rareori surprinsa purtand alte branduri in afara de Dior la evenimentele la care participa. Recent, Marion Cotillard a lansat o noua colectie de genti ale casei de moda, in designul carora s-a implicat personal.

Intr-un pictorial in care poarta haine negre, actrita de origine franceza pune in evidenta noile modele de genti Lady Dior, care au culori extrem de proaspete, cum ar fi portocaliu, mov sau albastru. Fotografiile au fost realizate de Jean-Baptiste Mondino si au fost date publicitatii de curand, odata cu lansarea campaniei de promovare. Fiecare model de geanta Lady Dior poarta amprenta personala a celebrei actrite, care a dorit sa se implice, cu propriile idei si creativitate, in realizarea lor. 


Frumoasele accesorii sunt deja disponibile in magazinele Dior din lumea intreaga.